11-F DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA


O 11 de febreiro celebramos o Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, proclamado pola Asemblea Xeral das Nacións Unidas en 2015 para reivindicar o papel das científicas e derrubar obstáculos que as mulleres atopan para acceder ás carreiras STEM, como un dos obxectivos prioritarios dentro dos ODS.

A conmemoración pretende recordar o papel fundamental que teñen as mulleres e as nenas na ciencia para fomentar a súa participación de forma plena e equitativa.

A situación de pandemia na que está inmersa a sociedade actual resalta a importancia da ciencia no noso día a día e familiarízanos con multitude de científicas que traballan no desenvolvemento de vacinas contra a covid-19, así como en múltiples estudos e tratamentos relacionados con esta enfermidade. Unha pequena mostra das mesmas son Isabel Sola, Sonia Villapol, Chen Wei, Sarah Gilbert, Margarita del Val, Lorena Sánchez-Felipe, Montserrat Bárcena, Nuria Oliver…

Pero a realidade é que as mulleres so representan o 30% dos estudantes de carreiras STEM, porcentaxe que cae ao 3% en carreiras relacionadas coas tecnoloxías da información e ao 8% en enxeñerías. Non nos resultan tan comúns nomes como Elena García Armada, Inés Gallego, Rosa Carabaño, Belén Marcos Cortés, Alicia Asín,…

Por medio de diversas dinámicas e actividades, o alumnado de EI, EP e ESO, achégase á ciencia, a referentes femininos e á súa importancia no día a día. Aquí vos deixamos unha pequena mostra desta conmemoración no centro, día no que destaca a curiosidade e gozo do alumnado.

Pequenos/as grandes científicos/as desenvolven interesantes e vistosos experimentos no laboratorio.
A bolsa antifugas! Non é maxia, é a ciencia do polietileno.
Desde o 19 de setembro de 2021, tivemos 85 días pendentes da erupción do volcán de La Palma.

Queredes ver os experimentos que realizaron en 1º e 2º de EP? Accedede ao seguinte enlace e veredes o divertidas e didácticas que foron as prácticas do «Ovo saltarín», «Fluido non newtoniano» ou «Cristalización».

https://www.facebook.com/csagradocorazo/videos/1273482939798395

Descubrimos a nosa flora con ollos de botánicos e botánicas!
Investigamos a contribución de grandes científicas ao longo da historia.
Fórmula eficaz: aprendemos xogando!
Grandes divulgadores científicos! Expoñen o traballo das científicas aos compañeiros/as
.
Estudamos a formación de mofo!
Analizamos o crecemento das árbores!
Descubrimos referentes en ciencia con divertidas actividades en grupo.
Descubirmos ás científicas agochadas!
Aprendemos xogando por medio de divertidas actividades grupais.
Buscamos información, seleccionamos os aspectos máis importantes e expoñemos o noso traballo.
Investigamos, aprendemos e divulgamos!
Achegamos a nosa investigación a toda a comunidade educativa!
En ESO, despois de investigar, puxéronse a proba con divertidos Kahoots e superando Breakouts.


Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.